Rodzaj obiektu Fit-out, Handlowe
Lokalizacja Warszawa
Inwestor Decathlon
Powierzchnia 1 000
Okres realizacji 2018
Nasze zaangażowanie

Budowa 50-go sklepu sieci Decathlon w Polsce i 10-ego w Warszawie.

Sklep w Wilanowie (wraz z bullodromem, boiskiem, salą do crossfit) wyróżnia się spośród innych nowym formatem – jego powierzchnia  została pomniejszona w stosunku do standardowej za względu na przewidziane dodatkowe usługi sprzedaży internetowej z szybką dostawą bezpośrednio do klienta.

Zaprojektowano i wdrożono w nim innowacyjne cyfrowe rozwiązania komunikacyjne (interaktywne, cyfrowe nośniki prezentujące aktualną ofertę, treści informacyjne, a także umożliwiające natychmiastowe przejście do szerszej oferty on-line).

Decathlon to francuska spółka dynamicznie działająca od 1976 r. w branży sprzętu i odzieży sportowej – nie tylko sprzedaje, ale również projektuje, testuje i produkuje większość sprzedawanych w swych marketach artykułów.

Jako Project Management Sp. z o.o. uczestniczyliśmy w projekcie począwszy od stworzenia koncepcji sklepu, sporządzenia projektu budowlanego i wykonawczego, uzyskaniu wszystkich niezbędnych pozwoleń przez zorganizowanie przetargu i wybór wykonawcy, aż po koordynację i nadzorowanie całego procesu inwestycyjnego, czego wynikiem było terminowe otwarcie sklepu.