NASZA SIŁA
– zespół

Różne doświadczenia – wspólne wartości. Dzięki takiemu połączeniu tworzymy zgrany zespół, gotowy wspierać naszych partnerów w każdym projekcie.

Andrzej Przesmycki

CEO PM GROUP

Andrzej Przesmycki

Założyciel i prezes zarządu Project Management Group. Inżynier, absolwent Wydziału Budownictwa w Olsztynie, a także warszawskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu oraz stołecznej Szkoły Głównej Służby Pożarniczej.
Przez ponad 20 lat zarządzał projektami deweloperskimi w dużych, międzynarodowych korporacjach. W 2016 roku rozpoczął budowę marki Project Management, wyrażającej kluczowe dla niego wartości: najwyższe standardy organizacyjne oraz nieustanny rozwój. Oprócz wiedzy i doświadczenia, Andrzej wnosi do firmy atmosferę partnerstwa, wzajemnego inspirowania i przyjaznych relacji. Na wszystko stara się patrzeć z szerokiej perspektywy – jest w końcu miłośnikiem lotnictwa: pilotem z licencją PPL(A), szybownikiem III (trzeciej) klasy oraz instruktorem lotnictwa z licencją FI(A).

Marcin Sokołowski

Head of PM Project Management

Marcin Sokołowski

Inżynier, absolwent Wydziału Budownictwa Uniwersytetu Opolskiego. Po ponad 10 latach zdobywania zawodowego doświadczenia jako projektant i inżynier budowy, w 2016 roku dołączył do powstającego zespołu Project Management.
Wśród licznych projektów prowadzonych przez Marcina znalazły się m.in. budowa warszawskiego kompleksu biurowców Varso Place z najwyższym w Unii Europejskiej wieżowcem, a także budowa nowego gmachu Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego. Jeśli kiedyś postanowi ją odwiedzić z żoną i dziećmi, na pewno przydadzą się jego analityczne myślenie i wyjątkowa zdolność rozwiązywania problemów.

Kaja Sawicka

Head of PM Predevelopment

Kaja Sawicka

Absolwentka Wydziału Inżynierii Środowiska na Politechnice Warszawskiej. Specjalizując się w ochronie środowiska, doświadczenie zawodowe zdobywała w dużych firmach z sektora gospodarki odpadami.
Od 2019 roku w ramach Project Management Group rozwija dział PM Predevelopment. Jako project manager wykorzystuje mocne kompetencje z zakresu zarządzania zespołami i sprawnej koordynacji procesów, szczególnie istotne na etapie przygotowywania inwestycji budowlanych.
Kaja szczególnie ceni sobie aktywność i niecodzienne wyzwania – czy to organizując i prowadząc półroczną wyprawę do Ameryki Południowej, czy też wybierając się z mężem i dziećmi na rajd off-road. Oczywiście jako uczestnicy.

Marcin Sokołowski

Head of PM Infrastructure

Marcin Sokołowski

Inżynier, absolwent Wydziału Budownictwa Uniwersytetu Opolskiego. Po ponad 10 latach zdobywania zawodowego doświadczenia jako projektant i inżynier budowy, w 2016 roku dołączył do powstającego zespołu Project Management.
Wśród licznych projektów prowadzonych przez Marcina znalazły się m.in. budowa warszawskiego kompleksu biurowców Varso Place z najwyższym w Unii Europejskiej wieżowcem, a także budowa nowego gmachu Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego. Jeśli kiedyś postanowi ją odwiedzić z żoną i dziećmi, na pewno przydadzą się jego analityczne myślenie i wyjątkowa zdolność rozwiązywania problemów.

Michał Birecki

Head of PM Architecture

Michał Birecki

Architekt, absolwent Politechniki Łódzkiej. W zawodzie od ponad dwóch dekad, od 2010 roku z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń. W Project Management od 2018 roku zapewnia obsługę projektową.
Inżynier z krwi i kości, menadżer z pasji. Ma na koncie setki projektów i realizacji – od małych obiektów, domów jednorodzinnych, przez budynki użyteczności publicznej, po wielkie osiedla czy hale magazynowe. Przeprowadził dziesiątki projektów od etapu koncepcji po nadzorowanie realizacji. Detalista, stale poszukujący rozwiązań optymalnych, specjalizujący się w tzw. projektach trudnych.
Doskonały przykład człowieka, dla którego praca jest jednocześnie życiową pasją. Na co dzień architekturę tworzy, a w wolnym czasie podziwia podróżując.

Piotr Szaciło

Head of PM Structure Design

Piotr Szaciło

Inżynier budownictwa z wieloletnim doświadczeniem jako inspektor nadzoru, koordynator budowy, uprawniony kierownik budowy i projektant, a także administrator procesów budowlanych realizowanych przez spółki polskie i zagraniczne.
Po ukończeniu studiów na Politechnice Białostockiej zaangażował się m.in. w rozwój rodzinnej firmy projektowej z 30-letnią już wtedy tradycją. Przez długi czas kierował zespołem konstruktorów, a od 15 lat zajmuje się głównie zarządzaniem projektami i budowami. Na swoim koncie ma projekty realizowane m.in. dla Panattoni, Auchan, PKN Orlen czy Fabryk Mebli Forte.

Mariusz Tymoszewicz

Head of PM Fire Safety

Mariusz Tymoszewicz

Absolwent Szkoły Głównej Służby Pożarniczej oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Magister inżynier budownictwa lądowego, od 2011 posiada uprawnienia rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Jako doświadczony ekspert zapewnia Klientom fachowe doradztwo od etapu projektowania, przez realizację inwestycji, po czas użytkowania.
Mariusz stale poszerza kompetencje nie tylko dzięki uczestnictwu w licznych konferencjach i szkoleniach. Stale pełni bowiem czynną służbę w Państwowej Straży Pożarnej, co pozwala mu dostarczać Klientom najbardziej aktualną wiedzę praktyczną i teoretyczną z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

Paweł Jedliński

Head of PM Construction Supervision

Paweł Jedliński

Inżynier, absolwent Wydziału Budownictwa Lądowego na Politechnice Świętokrzyskiej. Posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń oraz wymaganą prawem praktykę osoby kierującej lub wykonującej nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych.
Jako kierownik robót, projektu lub inspektor nadzoru od prawie 20 lat pracuje przy zróżnicowanych projektach, takich jak zakłady produkcyjne (m.in. Michelin Olsztyn), centra biurowo-handlowe (m.in. Złote Tarasy Warszawa), hotele (m.in. Ibis Styles), centra logistyczno-magazynowe (m.in. hala o powierzchni 104 tys. m2 w Adamowie) czy obiekty sportowe (m.in. Stadion Narodowy w Warszawie). Bez problemu pokieruje także budową lub renowacją… zamku. Jako miłośnikowi historii, w tym zwłaszcza średniowiecznej, z pewnością nie braknie mu przy takim projekcie wiedzy i zapału.

Wioletta Fabrycka

Head of PM Academy

Wioletta Fabrycka

Od blisko 20 lat związana z szeroko rozumianą branżą budowlaną jako specjalistka w obszarach marketingu, handlu, rozwoju i public relations. Z wykształcenia filolog romański oraz absolwentka zarządzania w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej we współpracy z renomowaną École des hautes études commerciales de Paris.
Jako organizatorka, panelistka bądź szkoleniowiec aktywnie angażuje się w promocję zrównoważonego budownictwa i gospodarki obiegu zamkniętego. Jest członkinią kilku branżowych stowarzyszeń oraz gościnnym wykładowcą na Wydziale Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej oraz stołecznej Akademii Leona Koźmińskiego.
Od 2018 roku Wioletta współtworzy politykę PR Project Management Group oraz odpowiada za rozwój projektu PM Academy. W jego ramach zaraża innych swoją pasją ciągłego rozwoju oraz inspirujących spotkań z ciekawymi ludźmi.

Julia Kwiatkowska

Office Manager

Julia Kwiatkowska

Specjalistka w dziedzinie administracji, doświadczenie zdobywała w firmach z branży budowlanej oraz prawnej. Absolwentka Chiltern Hills Academy w Chescham oraz Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie.
W Project Management Group odpowiada za dział administracyjny oraz prowadzenie procesów rekrutacyjnych. Niezwykle skuteczna w swoich działaniach, stopniowo obejmuje także kolejne projekty jako samodzielny PMO.
Firmowy zespół i Klienci mogą z powodzeniem polegać na Julii, która swoją wielozadaniowość, umiejętność koordynacji i balansu doprowadza do perfekcji nie tylko w pracy, ale także podczas ulubionej jazdy freestyle na rolkach.

Piotr Szaciło

Head of Białystok Office
Oddział Białystok

Piotr Szaciło

Inżynier budownictwa z wieloletnim doświadczeniem jako inspektor nadzoru, koordynator budowy, uprawniony kierownik budowy i projektant, a także administrator procesów budowlanych realizowanych przez spółki polskie i zagraniczne.
Po ukończeniu studiów na Politechnice Białostockiej zaangażował się m.in. w rozwój rodzinnej firmy projektowej z 30-letnią już wtedy tradycją. Przez długi czas kierował zespołem konstruktorów, a od 15 lat zajmuje się głównie zarządzaniem projektami i budowami. Na swoim koncie ma projekty realizowane m.in. dla Panattoni, Auchan, PKN Orlen czy Fabryk Mebli Forte.

Andrzej Jędruszek

Head of Gliwice Office
Oddział Gliwice

Andrzej Jędruszek

Inżynier architekt, absolwent Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej w Gliwicach.
Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w roli projektanta architektury, generalnego projektanta, project managera, inwestora zastępczego, a także generalnego wykonawcy.
Od początku pracy zawodowej jego głównym profilem działalności były obiekty handlowe wielkopowierzchniowe oraz obiekty przemysłowe i biurowe.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w dużych, renomowanych firmach projektowych w Polsce, a także Irlandii, Niemczech, Szwecji i na Cyprze.
Od kilku lat zarządza zespołem doświadczonych architektów, projektantów wielobranżowych, inspektorów oraz podwykonawców robót budowlanych. Siłą zespołu jest wieloletnie doświadczenie we wzajemnej współpracy, zaufanie oraz rzetelność, uczciwość i przejrzystość relacji z klientem.

Katarzyna Zagożdżon

Head of Poznań Office
Oddział Poznań

Katarzyna Zagożdżon

Absolwentka Wydziału Budownictwa na Politechnice Poznańskiej oraz studium podyplomowego Zarządzanie Projektami, zakończonego uzyskaniem certyfikatu IPMA. Posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – zarówno do kierowania robotami budowlanymi, jak i do projektowania.
Jako inżynier budowy, a następnie kierownik robót budowlanych brała udział w budowie terminala LNG w Świnoujściu. W renomowanych firmach budowlanych zdobywała również doświadczenie w kompleksowym koordynowaniu całego procesu inwestycyjnego. Obecnie prowadzi projekty Project Management Group jako lider poznańskiego oddziału grupy.

Rafał Miksa

Head of Olsztyn Office
Oddział Olsztyn

Rafał Miksa

Absolwent budownictwa na Akademii Rolniczo-Technicznej w Olsztynie oraz na tamtejszym Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Od ponad 20 lat pracuje przy zróżnicowanych projektach budowlanych, pełniąc obowiązki kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego, projektanta, koordynatora czy kierownika projektu.
Posiada liczne uprawnienia, w tym budowlane do kierowania robotami (specjalność konstrukcyjno-budowlana, drogowa, mostowa, morskich obiektów hydrotechnicznych) oraz budowlane projektowe w specjalności drogowej. Z sukcesem poprowadził wiele wymagających projektów różnorodnych obiektów – od hal magazynowych, supermarketów i stacji paliw oraz serwisowych, przez szpitale i restauracje, po biurowce i luksusowe hotele.

Pavel Klimasevski

Head of Lithuania Office
Oddział Litwa

Pavel Klimasevski

Absolwent Zarządzania i Wyceny Nieruchomości na wileńskim Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas. Swoją ponad 20-letnią karierę w branży budowlanej rozpoczął jako ekspert i rzeczoznawca nieruchomości w firmie maklerskiej, a następnie reprezentant deweloperów zarządzający projektami inwestorskimi.
Przez kolejne lata zajmował się zarządzaniem dużymi portfelami nieruchomości, w tym poszukiwaniem odpowiednich nieruchomości pod zakup. Realizował także liczne projekty inwestycyjne, sprawując nadzór inwestorski i budowlany, a także prowadząc przetargi oraz analizy due-dilligence.
Prowadząc litewski oddział Project Management Group, Pavel nie tylko kontroluje bieżące projekty, ale także pomaga zespołowi w poszukiwaniu nowych nisz rynkowych oraz partnerów zainteresowanych naszymi usługami na Litwie, w krajach bałtyckich oraz Europie Wschodniej.

Sebastian Stan

Head of Romania Office
Oddział Romania

Sebastian Stan

Inżynier architektury, absolwent studiów doktoranckich na Ion Mincu University of Architecture and Urbanism w Bukareszcie. Jako architekt lub kierownik projektu był zaangażowany w prace m.in. przy bukaresztańskim Teatrze Narodowym, Pałacu Królewskim czy auli Instytutu Politechnicznego, a także przy magazynach FedEx w Otopeni i hotelu Mercure Bucharest Unirii.
Dołączył do zespołu Project Management Group w październiku 2018 roku i obecnie kieruje rumuńskim oddziałem grupy. Aktywnie angażuje się także w badania naukowe, uczestnicząc w pracach z zakresu archeologii eksperymentalnej oraz zastosowania georadarów w inżynierii lądowej. W wolnych chwilach lubi także eksperymentować projektując samochody.

… a to jeszcze nie wszyscy.
Chcesz poznać resztę naszego zespołu?
Zapraszamy do współpracy!

KONTAKT >>>

A może chcesz do nas dołączyć?
Jeśli tak, napisz do nas i daj się lepiej
poznać.

KARIERA >>>

ZOBACZ
co u nas słychać

Każdy kolejny dzień, miesiąc i rok
w Project Management Group
to nowe projekty, inspirujące
wyzwania, ciekawi ludzie.
Zajrzyj do nas dzięki tworzonym
przez firmowy zespół filmom.